9 Ocak 2009 Cuma

Alex sıkıştırıyor!

Alex sıkıştırıyor!
Fenerbahçe'de sezon sonu sözleşmesi sona erecek olan Brezilyalı yıldız Alex de Souza, Türkiye'de gördükleri ilgiden ailece çok memnun olduklarını, ancak takımda kalıp kalmayacağının henüz belli olmadığını ifade etti.

Kendisine ait internet sitesinde açıklamada bulunan Alex, 2004 yılında ilk kez geldiğinde Türkiye ile ilgili hiçbir bilgisinin olmadığını belirtirken, ''Geldim, tanıdım, beğendim ve sevdim. Şu anda, hala devam edip etmeyeceğimi bilmiyorum, ama ben ve ailem, burada insanların bize gösterdikleri ilgiden dolayı çok mutluyuz'' ifadelerini kullandı.

Alex, takım olarak, hedeflerini gerçekleştirebilmek için 2009 yılına hızlı girdiklerini kaydederek, ''Sezona kötü başlamış, sonrasında ise toparlamış ve eksiklerimizi telafi etmiştik. İkinci yarıda böyle bir lüksümüz yok. O nedenle, iyi başlamalıyız ve son haftalardaki çıkışımızı sürdürmeye devam etmeliyiz'' şeklinde görüş belirtti.

Hiç yorum yok: